کاربر گرامی خوش آمدید.  ورود|عضویت
Ooma
8 روش غذایی برای افزایش تمرکز
یکی از مشکلاتی که امروزه گریبانگیر کوچک و بزرگ شده است نداشتن تمرکز و دقت در انجام کارها و یا درس خواندن است. متاسفانه بدلیل زیاد شدن مشکلات زندگی برای داشتن این مهارت باید از روش های کمکی هم استفاده کنیم. در این مقاله 8 راه ساده و کاربردی را باهم دنبال می کنیم:
 
1.نوشیدن 1 تا 2 فنجان قهوه در روز به همراه داچین
2.چای سبز به دلیل داشتن اسید آمینه ال تیانین باعث افزایش امواج آلفای مغز می شود.
3.صبحانه که شامل جودوسر غنی از فیبر همراه با تخم مرغ
4.شکلات تلخ یا پودر کاکائو
5.خوردن میوه هایی که رنگدانه تیره دارند بخصوص انواع توت های تیره و زغال اخته
6.آب و عسل
7.چغندر و سبزیجات ریشه ای
8.چای نعنا
 
ü
امتیاز مطلب: 100%
100